Po co nam odżywki białkowe?

Dodane: 13-03-2016 11:35
Po co nam odżywki białkowe? Różnorodne suplementy dostępne na rynku powstały po to, aby zwiększyć efekty treningu: the protein works - to świetny przykład. suplementów oczywiście jest bardzo dużo, a ich zastosowanie różni się w zależności od potrzeb. O odżywkach.

Rodzaje i typy ćwiczeń na siłowni

Ćwiczenia, które możemy wykonywać na siłowni będą się różnić w zależności od tego co chcemy osiągnąć. Gdy w grę wchodzi spalanie tłuszczu, głównie będziemy ćwiczyć na bieżni, schodach, rotorku itp. zasadniczo wszelkie ćwiczenia zaliczane do grupy kardio.

Rozwój masy mięśniowe to wszelkie ćwiczenia z grupy podnoszenia ciężarów, czyli tam gdzie napinamy mięśnie ich określone partie. Konkretne ćwiczenia musimy dobrać sobie sami, albo poradzić się trenera, który powinien znajdować się na każdej siłowni.


Podział odżywek na trzy typy

Odżywki można podzielić na trzy główne typy ze względu na czas stosowania. Są to: przed treningówki, treningówki, i po treningówki. Nazwy tych grup są dość jednoznaczne, ale po co tak na prawdę cały ten podział. Czy nie wystarczy po prostu zażywać dane substancje w odpowiedniej ilości? Otóż wg. badań, nie.

Okazuje się bowiem, że organizm ma różne zapotrzebowanie w zależności od tego czy jesteśmy po, w trakcie czy przed treningiem. Przed treningówki maja ans przygotować na budowę mięśni i spalanie tłuszczy. W trakcie treningu chodzi o uzupełnienie minerałów i wody, czyli w grę wchodzą głównie napoje izotoniczne. Natomiast po treningu chcemy uzupełnić energię (węglowodany) i szybko uzupełnić białka, żeby zmniejszyć katabolizm.


Z encyklopedii: CrossFit

CrossFit ? program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym.

Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CrossFit



© 2019 http://informator.kylos.pl/