Po co pozycjonować stronę firmową?

Dodane: 20-04-2015 09:19
Po co pozycjonować stronę firmową? Artykuł o tym jaka usługa jest pozycjonowanie kraków i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Facebook, a prowadzenie biznesu

Media społecznościowe to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o niebezpieczeństwach.

Konto na fejsie mają prawie wszyscy....Mało kto niestety zamieszcza tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, samochodów, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , chętniej to co publikujemy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeśli wysyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasz profil. Czy jest się czego bać?
Jeśli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to możemy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, ale jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


A co z AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta praca. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym efektów, albo dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


Definicja social media

Media społecznościowe (ang. Social Media) ? określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.

Andreas Kaplan i Michael Haenlein definiują media społecznościowe jako ?grupę bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technologicznych podstawach Web 2.0, i które to umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści?1.

Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki wszechobecnej dostępności i skalowalności technik komunikacyjnych, media społecznościowe diametralnie zmieniły sposób komunikacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników, oraz stały się naturalnym miejscem wymiany informacji2

Media społecznościowe występują pod wieloma postaciami, między innymi spotkać je można w formie magazynów, blogów, weblogów, mikroblogów, fotoblogów, wideoblogów, wiki, podcastów, serwisów gromadzących muzykę, zdjęcia i video, rankingów oraz zakładek społecznościowych (social bookmarkingu).

Możemy wyróżnić kilka rodzajów mediów społecznościowych.

blogi i mikroblogi (np. Blip, Twitter)
społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo, Wikipedia)
serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nk.pl, Google+)
wirtualne światy gier (np. World of Warcraft)
wirtualne światy społecznościowe (np. Second Life).
Technologie zawierają między innymi: blogi, dzielenie zdjęć, vlogi (videoblogi), umieszczanie głosów w dyskusji (ang. post) na stronach profilowych, pocztę elektroniczną, wysyłanie natychmiastowych wiadomości (Twitter), rozpowszechnianie muzyki, crowdsourcing czy voice over IP. Wiele z tych serwisów można integrować za pomocą społecznościowych platform agregacyjnych.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe


Biznes w sieci - SEO i AdWords

Oczywiste, że dobre jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada całkiem kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.



© 2019 http://informator.kylos.pl/